LK

söndag 17 oktober 2010

Ja, jag älskar armband!

Det har blivit ytterligare tre armband som jag tillverkat. Dessa tre var alla beställningsjobb och jag är jättenöjd med dem alla.Det första armbandet är en vinst i en tävling, det andra och tredje är beställning från en av mina elever. Dessa armband går att få i vilka färger man vill!

Åh, förresten! Jag är på gång med en riktig hemsida där ni lätt kan överblicka alla smyckena! Håll utkik!! Jag kommer även då att ha en tävling så ni kan vinna ett av mina smycken!

Armband EMELIE - Ett härligt rasselarmband i höstiga färger, brunt, grönt, gammelrosa och vitt. Armbandet går att användas i olika längder med förlängningskedjan som är smyckat med ett sött hjärta. 
Armband JOSEFIN - Ett enkelt armband med hängen i starka färger, gult, rött och turkost. Armbandet är även smyckat med en stilfull vinge.
Armband SARA - Berlockarmband i pastellfärger och silverplätterade hängen, verkligen sockersött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar