LK

måndag 9 augusti 2010

Tillverkade smycken

Här kommer mitt första inlägg. Jag är en tjej på 27 år som äääälskar att göra smycken. Jag använder mig av enbart nickelfria delar och kedjor och mycket pärlor. Jag älskar vaxade glaspärlor och silvriga berlocker.


Gjorde denna blogg då jag redan hade satt igång att göra smycken. Lägger här upp lite bilder på redan gjorda smycken för ni ska se vad jag håller på med :)
Rasselarmband i svarta, vita och turkosa toner. ÄLSKAR detta!

Berlockarmband i vita och svarta nyanser och silvriga hängen.
Ytterligare ett berlockarmband med mååånga berlocker.
Bolahalsband med kedja och mockaband.
Ett långt armband kulkedja som hålls ihop av en kula.
Enkelt armband med mockaband och bindring.

Stort trasselhjärta med kedja.
Armband med tre olika kedjor och ett litet trasselhjärta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar